Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Πάπας Φραγκίσκος: Διαισθάνομαι ότι η θητεία μου θα είναι σύντομη


Στα τέσσερα με πέντε χρόνια, είπε ο Πάπας ότι διαισθάνεται πως θα λήξει η θητεία του, ενώ χαρακτήρισε την πράξη του προκατόχου του να παραιτηθεί «θαρραλέα»


«Πιστεύω ότι η θητεία μου θα είναι σχετικά σύντομη, τέσσερα με πέντε χρόνια. Έχω αυτή την μικρή, ακαθόριστη διαίσθηση», δήλωσε ο πάπας Φραγκίσκος σε συνέντευξή του στο μεξικανικό τηλεοπτικό δίκτυο Televisa, δυο χρόνια μετά την εκλογή του από το Κονκλάβιο.

«Ένα από τα πράγματα που μου λείπουν, σε σχέση με πριν εκλεγώ ποντίφικας, είναι ότι δεν μπορώ να κυκλοφορώ ελεύθερα, να πάω να φάω σε μια πιτσαρία», ανέφερε ο Αργεντινός πάπας, ενώ αποκάλυψε πως «δεν του αρέσει να ταξιδεύει». Μια υποχρέωση την οποία θεωρεί και την μεγαλύτερη θυσία που επιβάλλεται από τον ρόλο του.

«Δεν μου αρέσει να ταξιδεύω, όπως πριν γίνω πάπας δεν μου άρεσε να έρχομαι στην Ρώμη», εξήγησε ο Χόρχε Μάριο Βεργκόλιο στην μεξικανική τηλεόραση.

Ο Φραγκίσκος δεν θεωρεί ότι πρέπει να τεθεί κάποιο όριο ηλικίας για τον κάθε πάπα, αλλά εκτιμά, συγχρόνως, ότι η απόφαση του προκατόχου του, του Βενέδικτου Ιστ΄, να παραιτηθεί και να γίνει «επίτιμος πάπας» ήταν μια θαρραλέα πράξη.

Ο πάπας Φραγκίσκος έκανε παράλληλα γνωστό ότι πρόκειται να προκηρυχθεί «έκτακτο Άγιο Έτος των καθολικών», αφιερωμένο στην άφεση των αμαρτιών, στην μετάνοια των πιστών και στην συμφιλίωση.



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου