Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Κλείσε τα μάτια για να δεις ξεκάθαρα!


Είναι λογικό οι περισσότεροι άνθρωποι να μην καταλαβαίνουν ή να μην θέλουν να καταλάβουν τι πραγματικά συμβαίνει γύρω τους. Όπως ακριβώς στο Matrix έτσι και εδώ η επιλογή είναι δική μας. Είτε ξυπνάμε και κατανοούμε ότι ζούμε σε έναν ψεύτικο κόσμο, που μας χειραγωγούν καθημερινά, είτε καθόμαστε βολεμένοι στον καναπέ μας και παρακολουθούμε την ζωή μας να περνά μέσα από το ¨χαζοκούτι¨.

Μας έχουν μάθει έτσι, ώστε να θεωρούμε ότι πιο ασήμαντο στην ζωή σημαντικό και να πιστεύουμε ότι ένας καλύτερος μισθός, ένα καλύτερο αυτοκίνητο και ένα καλύτερο σπίτι θα λύσουν όλα μας τα προβλήματα και θα μας κάνουν ευτυχισμένους για πάντα. Μακάρι να ήταν έτσι αλλά η πραγματική ευτυχία είναι πολύ διαφορετική. Το μυστικό είναι ότι η ευτυχία δεν είναι κάτι που έχει διάρκεια. Η ευτυχία είναι μικρές στιγμές και συναισθήματα και όχι μια μόνιμη κατάσταση. Θα συμφωνούσατε όλοι μαζί μου αν μπορούσατε να καθίσετε και να σκεφτείτε για ένα λεπτό, ποιες ήταν εκείνες οι στιγμές στην ζωή σας που νιώσατε ότι είσαστε πραγματικά ευτυχισμένοι. Οι περισσότεροι γνωστοί μου έχουν αρκετά μεγαλύτερο μισθό, πιο ακριβό αυτοκίνητο και μεγαλύτερο σπίτι αλλά δεν τους βλέπω να πλέουν σε πελάγη ευτυχίας και να λένε ¨τέλος , τώρα είμαι αληθινά ευτυχισμένος¨. Αντιθέτως, είναι πολύ πιο αγχωμένοι και τρέχουν ακόμη περισσότερο για να διατηρήσουν ή να αυξήσουν αυτά που ήδη έχουν σε ένα διαρκή αγώνα αυτοεπιβεβαίωσης, προβολής και αναζήτησης της ευτυχίας σε λάθος μέρη και με λάθος τρόπο. Ο καταναλωτισμός και η ανάγκη για περισσότερα υλικά αγαθά δεν τελειώνει ΠΟΤΕ. Όσο ψηλά και αν φτάσεις, όσα χρήματα και αν βγάλεις πάντα θα ζητάς πιο πολλά. Έτσι σε έχουν μάθει να σκέφτεσαι και να λειτουργείς σε μια κοινωνία που βασίζεται αποκλειστικά στο πόσα έχεις και όχι όπως θα έπρεπε στο ποιος είσαι.

¨Άσε μας ρε φίλε¨, θα μου απαντήσει κάποιος. ¨Κοίτα εμένα με το Lada και τον άλλον δίπλα με την BMW και έλα πες μου ποιος είναι πιο ευτυχισμένος.¨ Η απάντηση μου είναι απλή. Ψάξε να βρεις αυτά τα σπάνια πράγματα που θα σε κάνουν εσένα ευτυχισμένο και όταν τα ανακαλύψεις και τα κατακτήσεις έλα να δεις ποιος είναι καλύτερος. Έλα να δεις ποιος θα περπατά στον δρόμο σιγοτραγουδώντας με το χαμόγελο στα χείλη και ποιος θα τρέχει αιώνια χωρίς να ξέρει ούτε ο ίδιος τον λόγο. Όχι δεν είμαι ιδεαλιστής ούτε ένας από τους τελευταίους ρομαντικούς. Απλά έκλεισα τα μάτια μου και είδα με την την καρδιά μου…


Για όσους δεν το έχουν δει ακόμα, σας παρουσιάζω ένα μικρό δείγμα απο το τόσο συναρπαστικό Video από την τριλογία Zeitgeist.





ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου