ΘΑ ΚΛΕΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟ "ΚΛΟΥΒΙ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΜΑΣ
Το ενδιαφέρον της ταυτοίησής μας από το σώμα μας από τις ελίτ του πλανήτη οδεύει πλέον προς πραγματοποίηση, μας συνηθιζουν ότι αυτό θα είναι μια συνήθης πρακτική, που θα φέρει μεγάλη ευκολία στην ζωή μας.
To ConsumerLab της Ericsson διέκρινε τις σημαντικότερες τάσεις των καταναλωτών για το 2014, στο πλαίσιο του παγκόσμιου ερευνητικού προγράμματός του.
Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες smartphone επιζητούν να απαλλαγούν από τους πολύπλοκους κωδικούς πρόσβασης και προτίθενται να αναθέσουν το έργο της ταυτοποίησης στο δακτυλικό τους αποτύπωμα, ή την αναγνώριση της ίριδας του ματιού τους...
«Ο νέος κωδικός θα είναι το σώμα σας», συμπεραίνει το ConsumerLab της Ericsson, το οποίο επί 15 χρόνια βασίζεται σε ετήσιες συνεντεύξεις με 100.000 άτομα σε περισσότερες από 40 χώρες και 15 μεγαλουπόλεις.
Από την μια η δυσκολία που αντιμετωπίζουμε στην απομνημόνευση ολοένα πιο πολύπλοκων κωδικών πρόσβασης που συνδυάζουν αριθμούς, γράμματα και σύμβολα και από την άλλη η ολοένα αυξανόμενη αναγκαιότητα για την τήρηση λογαριασμών σε πλήθος υπηρεσιών με απαραίτητα διαφορετικούς κωδικούς για καθεμιά καθιστούν το πρόβλημα ολοένα πιο σύνθετο. Έτσι εξηγείται το αυξανόμενο ενδιαφέρον, όπως διέκρινε το ConsumerLab, για βιομετρικές εναλλακτικές λύσεις.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου