Ένα νέο Γερμανικό ντοκιμαντέρ υποστηρίζει ότι έχει νέα στοιχεία και ότι ξεδιαλύνει το μυστήριο γύρω από την «υπόθεση ρόσγουελ».
Έχουν περάσει 70 χρόνια από τότε που το περιστατικό προκάλεσε τη φαντασία πολλών θεωρητικών συνωμοσίας σε όλο τον κόσμο.
Η, κάποτε ήσυχη, πόλη του Νέου Μεξικό έγινε το κεντρικό σημείο για το μεγαλύτερο κυνήγι εξωγήινων στην ιστορία, ύστερα από αναφορές ενός ιπτάμενου δίσκου που συνετρίβη στην έρημο.
Το 1947, αυτά τα φαινόμενα προκάλεσαν παγκόσμια ανησυχία, μέχρι που ο Αμερικανικός Στρατός υποστήριξε ότι το περιστατικό δεν ήταν τίποτα άλλο από την πτώση ενός μετεωρολογικού μπαλονιού.
Σήμερα, ένα γερμανικό ντοκιμαντέρ, που ερευνά τις μαρτυρίες του 1947, υποστηρίζει ότι αποκαλύπτει νέα στοιχεία, λέγοντας ότι το μυστηριώδες ιπτάμενο αντικείμενο ήταν ένας άκρως απόρρητος πύραυλος των Ναζί.
Το ντοκιμαντέρ με τίτλο «Τα ΑΤΙΑ και το Γ’ Ράιχ», αναφέρουν ότι το «περιστατικό» ήταν δοκιμές στο Μπελ (Bell), ένα φουτουριστικό αεροσκάφος 3 μέτρων το οποίο χρησιμοποιούσε ηλεκτρικά σωματίδια για να μπορεί να πετάξει.
Ο διακεκριμένος μηχανικός αεροναυπηγικής, Τζωρτζ Κλάιν (Georg Klein), είπε: «Δεν θεωρώ τον αυτό μου φαντασμένο ή εκκεντρικό ή κάποιον που εντυπωσιάζεται από παραμύθια».
«Αυτό είδα με τα ίδια μου τα μάτια, ένα αγνώστου ταυτότητας αντικείμενο των Ναζί».
Το ντοκιμαντέρ υποστηρίζει ότι η μηχανή των Ναζί είναι ο προκάτοχος του αεροσκάφους τύπου Στελθ και κατασκευάστηκε από εκατοντάδες Γερμανούς ειδικούς πυραύλων οι οποίοι εργάστηκαν για τις ΗΠΑ, μετά το τέλος του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου.
Ο εγκληματίας, Στρατηγός Χανς Κάμλερ των SS (Hans Kammler), που ήταν υπεύθυνος για τα στρατόπεδα εργασίας στο Άουσβιτς, λέγεται ότι ήταν ανάμεσα σε αυτούς που δούλεψαν με την Αμερική κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου.
Ο Πολωνός ιστορικός, Ίγκορ Βιτκόφσκι, έγραψε για την επιμονή του Χίτλερ να συγκεντρώσει τους καλύτερους επιστήμονες και μηχανικούς για να δουλέψουν πάνω στο «σκάφος με σχήμα καμπάνας».
Το ντοκιμαντέρ ερευνά αν η «υπόθεση ρόσγουελ» προκλήθηκε από πτώση ενός άλλου ιπτάμενου δίσκου των Ναζί, το μοντέλο Σρίβερ-Χαμπερμελ (Schriever-Habermohl).
Η «Καμπάνα», που συνδύαζε τεχνολογία πυραύλου και ελικοπτέρου, σχεδιαζόταν στην Πράγα μέχρι το 1943, όταν οι ΗΠΑ πήραν τον έλεγχο.
Ένας σύμβουλος μηχανικός που δούλευε για την κατασκευή ισχυρίζεται ότι είχαν κατασκευαστεί 15 μοντέλα.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου