Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Ενισχύεται η εκδοχή κατάρριψης του Boeing 777 της Malaysia Airlines από τους Αμερικανούς


Πόσο πιθανό είναι το εξαφανισμένο Boeing 777 της πτήσης ΜΗ370 της Malaysia Airlines να έχει καταρριφθεί από αμερικανικά μαχητικά ή από βλήμα επιφανείας-αέρος από την βάση του Ινδικού Ωκεανού Ντιέγκο Γκαρσία;

Καθόλου απίθανο, έτσι όπως έρχονται στην επιφάνεια τα διάφορα στοιχεία.

Ρωσική έκθεση αναφέρει ως πιθανότερο το σενάριο αυτό.


Δηλαδή το αεροσκάφος να προσέγγισε είτε λόγω βλάβης των συστημάτων του είτε επειδή είχε καταληφθεί από τρομοκράτες την βάση Ντιέγκο Γκαρσία στον Ινδικό Ωκεανό και εν συνεχεία να μην απάντησε στις κλήσεις του πύργου ελέγχου του Ντιέγκο Γκαρσία και μοιραία να λήφθηκε απόφαση κατάρριψής του βάσει των όσων ισχύουν σε όλες τις χώρες του ΝΑΤΟ περί πιθανού "Renegade", δηλαδή απαχθέντος αεροσκάφους και προσπάθειας επανάληψης του τρομοκρατικού κτυπήματος της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.

'Αλλωστε οι Αμερικανοί ήταν αυτοί που μίλησαν για πιθανή πτώση στον Ινδικό Ωκεανό πρώτη φορά, όταν όλοι το έψαχναν μεταξύ Μαλαισίας και Βιετνάμ.

Διάσπαρτα ίχνοι που εντοπίζουν οι δορυφόροι δείχνουν ότι το αεροσκάφος εξερράγη στον αέρα πλησιάζοντας την βάση Ντιέγκο Γκαρσία.

Το σημείο που βρίσκονται επιπλέοντα αντικείμενα στα νοτιοδυτικά της Αυστραλίας, αντίστοιχα, νοτιοανατολικά της βάσης, βάσει των ημερών που μπορεί να συνέβη το γεγονός και των ρευμάτων της περιοχής δικαιολογείται απόλυτα ότι "κάτι συνέβη" ενώ το αεροσκάφος πλησίαζε στο Ντιέγκο Γκαρσία, βάση μεταστάθμευσης των στρατηγικών αεροπορικών δυνάμεων των ΗΠΑ (στρατηγικά βομβαρδιστικά Β-1Β, Β-2, Β-52 κλπ), όπως φαίνεται στην φωτό.

Είναι αυτονόητο ότι ένα αεροσκάφος του μεγέθους του Β-777 το οποίο δεν απαντά στις κλήσεις του πύργου ελέγχου και πλησιάζει στο Ντιέγκο Γκαρσία, θα καταρριφθεί από μαχητικά επιφυλακής ή από βλήματα επιφανείας-αέρος.

Δεν θα είναι και η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Τον Σεπτέμβριο του 1983 ένα σοβιετικό μαχητικό Su-15 κατέρριψε ένα νοτιοκορεατικό αεροσκάφος Boeing 747, καθώς είχε παραβιάσει κατά λάθος τον σοβιετικό εναέριο χώρο επάνω από τη νήσο Σαχαλίνη, ενώ το ίδιο έγινε τέσσερα χρόνια αργότερα όταν ένα αμερικανικό αντιτορπιλικό κατέρριψε με πύραυλο επιφανείας-αέρος, ένα ιρανικό Airbus στον Κόλπο, καθώς ο πιλότος είχε εισέλθει στην "φονική ζώνη" του πλοίου και δεν απαντούσε στις κλήσεις του αμερικανικού πλοίου.

Κάπου 500 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στα δύο περιστατικά.

Και στις δύο περιπτώσεις αποδείχθηκε ότι επρόκειτο περί συμτπώσεων και λάθος των συστημάτων των αεροσκαφών.

Πάντως στις παραπάνω περιπτώσεις υπήρξε άμεση ανακοίνωση παραδοχής των γεγονότων από τους "ενόχους" των καταρρίψεων κάτι που εν προκειμένω δεν συμβαίνει...

Ομως οι καιρικές συνθήκες θα επιδεινωθούν τις επόμενες ημέρες, λένε μετεωρολόγοι με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν συντρίμμια του αεροσκάφους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι βετεράνος ερευνητής του FBI υποστηρίζει πως η εξαφάνιση του Boeing των Μαλαισιανών Αερογραμμών δεν μοιάζει με δυστύχημα.

Την ίδια ώρα, μία τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο πιλότος του μοιραίου Boeing, μερικές ώρες πριν από την απογείωση από την Κουάλα Λουμπούρ, βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Αρχών, που ερευνούν όλα τα ενδεχόμενα - ακόμη και την περίπτωση να οδήγησε εκείνος το σκάφος στο Ντιέγκο Γκαρσία εκείνος το αεροπλάνο.

Το CNN πριν λίγο μετέδωσε νέες πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες, αφού το αεροπλάνο έκανε μια απότομη στροφή προς τα Στενά της Μάλακα και λίγα λεπτά πριν εξαφανιστεί από τα ραντάρ, άρχισε ξαφνικά να πετά στα 12.000 πόδια.

Μάλιστα, η πηγή που επικαλείται το αμερικανικό, τηλεοπτικό δίκτυο είπε ότι η αλλαγή της πορείας φαίνεται πώς ήταν «εσκεμμένη».

Επίσης, είπε ότι το να πετά σε τόσο χαμηλό ύψος, έκανε το αεροπλάνο δύσκολο να εντοπιστεί από τα ραντάρ...




ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου