Η Γερουσία της Καλιφόρνια ψήφισε ένα νομοσχέδιο με ψήφους 21-16, που υλοποιεί τη χρηματοδότηση για μια υψηλής ταχύτητας σιδηροδρομικής γραμμής σε όλη την κεντρική κοιλάδα.
Ο νέος νόμος θα απαιτήσει την πώληση 4,5 δολάρια σε ομόλογα για την οικοδόμηση αυτού του σιδηροδρόμου.
Θα λάβουν επίσης 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια ως ερέθισμα της ομοσπονδιακής κυβέρνησης.
Ο μεγάλος σιδηρόδρομος θα συνδέσει τις γραμμές μεταφοράς.
Ο γερουσιαστής Joe Simitian δήλωσε: «Νομίζω ότι οι σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας έχει νόημα στην Καλιφόρνια ... αλλά δεν καλούμαστε να ψηφίσουμε για ένα όραμα σήμερα, καλούμαστε να ψηφίσουμε για ένα ιδιαίτερο σχέδιο.
Δυστυχώς, το μόνο συμπέρασμα που μπορώ να βγάλω, είναι ότι αυτό είναι το λάθος σχέδιο, στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή. "
Οι υποστηρικτές του νομοσχεδίου ισχυρίζονται ότι θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα προωθήσει τη δημόσια συγκοινωνία για την προστασία του περιβάλλοντος.
Ενώ ένα τέτοιο έργο μπορεί να φαίνεται λογικό στην επιφάνεια, οι σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας είναι το πνευματικό τέκνο της Αμερικής 2050 , μια μη κυβερνητική οργάνωση που υποστηρίζει τις πολιτικές της Ατζέντας 21 στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η "Αμερική το 2050", σύμφωνα με την Ατζέντα 21, θέλει να δει σιδηρόδρομους υψηλής ταχύτητας κτισμένους κατά μήκος της ανατολικής και δυτικής ακτής της Αμερικής.
Οι σιδηρόδρομοι θα συνδέσουν τις μελλοντικές μεγαλουπόλεις, που θα κατασκευαστούν για να στεγάσουν τους πολίτες της Αμερικής, μόλις καθιερωθούν οι ουδέτερες ζώνες και οι περιοχές και οι διάδρομοι ακαλλιέργητης περιοχής.
Το όραμα Cascadia , που είναι η συγχώνευση του Σιάτλ, του Πόρτλαντ και του Βανκούβερ, Βρετανική Κολομβία με σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας θα εξασφαλίσει την προστασία των οικοτόπων που ορίζονται για τα ζώα.
Το Cascadia θα αρχίσει στη Βόρεια Καλιφόρνια και θα επεκταθεί κατά μήκος του Ειρηνικού Ωκεανού.
Η δημιουργία των μεγαλουπόλεων, που πλέον είναι γνωστές ως Ecolopolis, θα είναι η γνωστή ως supercity Cascadia.
Το Cascadia αναμένεται να είναι το βήτα εξεταστικό έδαφος για το παγκόσμιο κίνημα της Ατζέντας 21. Το Ομοσπονδιακό κράτος, και ο ΟΗΕ θα συγκλίνουν για την εγκατάσταση για"βιώσιμες αστικές περιοχές» με την καταστροφή των ατομικών δικαιωμάτων ιδιοκτησίας, θα υποκλέπτουν τις αγροτικές περιοχές από τους ιδιοκτήτες ακινήτων, καθώς και τις οικονομικά χρεοκοπημένες πόλεις, έτσι ώστε οι πληθυσμοί να μετακινηθούν σε Ecolopolis.
Από το διαστροφικό Gallatin σχέδιο που ξεκίνησε από τον Πρόεδρο Ρούζβελτ το 1908, οι παγκοσμιοποιητές στην Αμερική 2050 και ο μετριασμός της αστικοποίησης με το εστιακό σημείο για την Ατζέντα 21 της βιώσιμης ανάπτυξης συστημάτων, με τους πληθυσμούς να στραφούν σε πυκνοκατοικημένες μεγαλουπόλεις.
Πρόσφατα, η Βουλή των Αντιπροσώπων εισήγαγε S.1813 που θα ξαναγράψει νόμους μεταφορά του έθνους.
Αυτό το νομοσχέδιο θα περικόψει τη χρηματοδότηση αυτοκινητόδρομων, ώστε να αναγκάζουν τους ανθρώπους να χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς με το πρόσχημα της μείωσης των επιπτώσεων του ταξιδιού για το περιβάλλον.
Η Αμερική 2050 προτείνει αύξηση της φορολογίας της βενζίνης για να αναπληρώσουν την χαμένη χρηματοδότηση για τις σιδηροδρομικές γραμμές υψηλών ταχυτήτων.
Λένε ότι αν τα χρήματα αυτά είχαν κατηγορηθεί για τη νομισματική του πληθωρισμού, το ευρύ κοινό δεν θα κατευθύνει το φταίξιμο για τις ΜΚΟ που εργάζονται στις υπηρεσίες της κυβέρνησης των ΗΠΑ, για να αναγκάσουν το αμερικανικό κοινό να πληρώσει για τις πολιτικές της Ατζέντας 21 είτε το ξέρουν είτε όχι.
Εκτιμούν ότι το σύστημα αυτό θα διοχετεύσει 34,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να καλύψει τα κενά στη χρηματοδότηση, και ότι το Κογκρέσο θα πρέπει να αναγνωρίσει ότι «οι επενδύσεις μεταφοράς είναι εξίσου σημαντικές με την υγειονομική περίθαλψη και τις εθνικές προτεραιότητες για την ασφάλεια."
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου