Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Περί προσωπικών δεδομένων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…


Ποια είναι η λύση για να τα προστατεύσετε!


Πρόσφατα στο facebook κυκλοφόρησε ένα κείμενο, το οποίο, εφόσον κάποιος το ποστάρει, θα προστατέψει δήθεν τα προσωπικά του δεδομένα από τρίτους. Τρομοκρατημένοι χρήστες έσπευσαν να το αναδημοσιεύσουν πάραυτα στον τοίχο τους.

Μάταια όμως, καθώς με το που κάνει κάποιος εγγραφή στο facebook αλλά και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποδέχεται του όρους του και οι φωτογραφίες πλέον δεν του ανήκουν αποκλειστικά, αλλά δίνει άδεια χρήσης στην εκάστοτε εταιρεία.

Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης συνιστούν πολύτιμη συλλογή πληροφοριών για τον όποιο ενδιαφερόμενο. Τα συγκεκριμένα μέσα φρόντισαν να ενισχύσουν την ανάγκη ανθρώπων για επιβεβαίωση και αναγνώριση και έτσι όλοι ποστάρουν προσωπικές πληροφορίες και φωτογραφίες, αγωνιώντας για τον αριθμό των Likes που θα λάβουν από φίλους και γνωστούς.

Ωστόσο οι πληροφορίες αυτές μοιράζονται και σε τρίτους. Όλα είναι υπό πώληση, εφόσον αποδέχεται κάποιος τους όρους!

Επί παραδείγματι λέει το facebook: Αποθηκεύουμε δεδομένα για όσο χρειάζεται να παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες (όπως περιγράφεται πιο πάνω) σε εσάς και στους άλλους. Συνήθως, οι πληροφορίες που σχετίζονται με το λογαριασμό σας διατηρούνται μέχρι την διαγραφή του. Σε ορισμένες κατηγορίες δεδομένων, ίσως ισχύουν ειδικές πρακτικές διατήρησης των δεδομένων.

Ίσως επιτρέψουμε την πρόσβαση σε δημόσιες πληροφορίες που έχουν κοινοποιηθεί μέσω των υπηρεσιών μας.

Ίσως επιτρέψουμε σε παρόχους υπηρεσιών να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες, ώστε να μας βοηθήσουν να παρέχουμε υπηρεσίες.

Έτσι λοιπόν ότι δήλωση και να γράψετε στο timeline σας είναι περιττό καθότι είστε μέρος ενός κοινωνικού δικτύου με τους δικούς του κανονισμούς και όρους χρήσης.

Η λύση είναι μία: Σταματήστε να ποστάρετε συνέχεια αυστηρώς προσωπικές σας στιγμές και πληροφορίες, καθώς δεν μπορείτε να είστε σίγουροι ποιος και γιατί τις χρησιμοποιεί. Απολαύστε τις υπηρεσίες της κοινωνικής δικτύωσης με έξυπνο τρόπο!

Όσοι έχουν ποιότητα, δεν χρειάζεται να αγχωθούν για να την δείξουν στον άλλο. Έρχεται πάντα η στιγμή που αυτή η ποιότητα ξεπηδάει. Αρκεί να υπάρχει υπομονή και πάντα υπάρχει το σωστό timing.




ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου