Ποιος θα χτίσει το Ναό; *
Του Douglas Hamp /μετ. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Πολλοί θεωρούν ότι ο Αντίχριστος θα είναι αναγκαστικά Εβραίος λόγω της έντονης κίνησης του για την ανοικοδόμηση του (τρίτου) Ναού στην Ιερουσαλήμ**.
Ενώ είναι αλήθεια ότι υπάρχουν πολλοί Εβραίοι που επιθυμούν την ανοικοδόμηση του ναού, οι Τέκτονες (και άλλες απόκρυφες εταιρίες) είναι ίσως εξίσου παθιασμένοι για να δουν το ναό του Σολομώντα ξαναχτισμένο. Στην πραγματικότητα, ο ναός είναι κεντρικής σημασίας για αυτούς και χωρίς την εστίαση στο ναό θα έπαυαν να υπάρχουν. Ο John Wesley Kelchner γράφει στον πρόλογο του βιβλίου «Η Αγία Γραφή: Το Μεγάλο Φως στη Μασονία», King James Version, Temple Illustrated Edition: "Ο Ναός του Σολομώντα είναι το πνευματικό σπίτι του κάθε Μασόνου". Δηλώνει επίσης τα εξής:
Οι παραδόσεις και το ειδύλλιο για το ναό του Βασιλιά Σολομώντα [...] έχουν υπερβατική σημασία για τους Τέκτονες. Ο Ναός είναι ένα εξαιρετικό σύμβολο στη Μασονία, και η θρυλική ιστορία του κτιρίου του ναού είναι η θεμελιώδης βάση στους Τεκτονικούς κανόνες και τις οδηγίες για τη συμπεριφορά στη ζωή.
Στην Εγκυκλοπαίδεια του Τεκτονισμού, ο Albert Mackey, MD, 33ος βαθμός και ο Charles T. McClenachan, επίσης 33ος επιβεβαιώνουν ότι ο ναός είναι το πιο σημαντικό αντικείμενο της Μασονίας:
Από όλα τα αντικείμενα που αποτελούν την Τεκτονική επιστήμη του συμβολισμού, το πιο σημαντικό, το πιο αγαπημένο, από τους Μασόνους, και μακράν το πιο σημαντικό, είναι ο Ναός της Ιερουσαλήμ. Η ‘πνευματικοποίηση’ του ναού είναι το πρώτο, το πιο σημαντικό και το πιο διεισδυτικό, όλων των συμβόλων του Τεκτονισμού [...] Αφαιρέστε από την Μασονία την εξάρτησή της από το ναό, αφήστε έξω από το τελετουργικό της όλες τις αναφορές σε αυτό το ιερό οικοδόμημα, και τους θρύλους και τις παραδόσεις που συνδέονται με αυτό, και μόνο του το σύστημα σε μία στιγμή θα παρακμάσει και θα πεθάνει.
Δεν είναι μόνο ο ναός κεντρικής σημασίας, αλλά υπάρχει επίσης ανάγκη να "οικοδομηθεί" ο «ναός για την αλήθεια»:
Το μεγάλο σώμα της Τεκτονικής Τέχνη, κοιτάζοντας μόνο προς αυτόν τον πρώτο ναό που χτίστηκε από τη σοφία του βασιλιά Σολομώντα, το καθιστά σύμβολο της ζωής. Και καθώς ο μεγάλος στόχος της Μασονίας είναι η αναζήτηση της αλήθειας, κατευθύνονται προς τη δημιουργία αυτού ναού ως ένα δοχείο για την αλήθεια.
Ο John Wesley Kelchner στο Temple Illustrated Version (Ο Ναός Εικονογραφημένος) (KJV) προχωράει την "οικοδόμηση" ένα βήμα παραπέρα, αναφέροντας ότι υπάρχουν τόσες πολλές λεπτομέρειες που σχετίζονται με το Ναό ώστε το μόνο που χρειάζεται είναι «κάποιος με όραμα» να έρθει και να ανοικοδομήσει το ναό.
Είναι γνωστό σε κάθε αναγνώστη της Βίβλου και γνώστη των ημερών του Σολομώντα, ότι μια εκπληκτικά λεπτομερής περιγραφή του ναού και των συναφών δομών του έχει γίνει μέσα από τα βάθη της αρχαιότητας από την Αγία Γραφή. Όλες οι διαστάσεις, τα υλικά που χρησιμοποιούνται, και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες παρουσιάζονται τόσο παραστατικά, ώστε η αποκατάσταση του ναού, κάθε στιγμή μέσα στους αιώνες, περίμενε μόνο την έλευση ενός ανθρώπου με το «όραμα» να αναγνωρίσει την ιστορική αξία του και τη φαντασία για να αναλάβει το έργο.
Ο Edward Waite γράφει στη Νέα Εγκυκλοπαίδεια του Ελευθεροτεκτονισμού (‘A New Encyclopedia of Freemasonry’) και του ‘Cognate Instituted Mysteries: The Rites, Literature and History’: "στα ανώτερα επίπεδα της Μασονίας ακούμε για μια μυστική πρόθεση για τη δημιουργία ενός ακόμη ναού στην Ιερουσαλήμ." Γι 'αυτό βλέπουμε ότι υπάρχουν σχέδια για την ανοικοδόμηση του ναού και περιμένουν έναν άνθρωπο με «όραμα» να αναλάβει το έργο.
Η Διακήρυξη Μπάλφουρ, 2 Νοεμβρίου 1917
Η Διακήρυξη Μπάλφουρ, που ήταν μια επιστολή από τον Λόρδο Arthur James Balfour στον Λόρδο Ρότσιλντ. Το γράμμα "αποτελεί την πρώτη πολιτική αναγνώριση των σιωνιστικών στόχων από μια Μεγάλη Δύναμη».
(σχ. ΚΟ: Στις 2 Νοεμβρίου 1917 ο υπουργός Εξωτερικών της Μεγάλης Βρετανίας, Άρθουρ Τζέιμς Μπάλφουρ, αποστέλλει μία επιστολή στον ηγέτη της εβραϊκής κοινότητας της Μεγάλης Βρετανίας, Λόρδο Ρότσιλντ, ζητώντας να τη διαβιβάσει στη Διεθνή Σιωνιστική Ομοσπονδία. Στην επιστολή δηλώνει ότι «ήρθε η ώρα, οι Εβραίοι να αποκτήσουν κράτος στην Παλαιστίνη». Έμεινε στην ιστορία ως «Διακήρυξη Μπάλφουρ», πάνω στην οποία βασίστηκε η ίδρυση του κράτους του Ισραήλ το 1948).
Αυτό που είναι σημαντικό για αυτήν την αλληλογραφία είναι ότι σύμφωνα με τον ερευνητή Dr. Stanley Monteith, ο Balfour ήταν υψηλόβαθμος Μασόνος. Στην πραγματικότητα, βλέπουμε ότι οι Τέκτονες είχαν κεντρικό ρόλο στην αποκατάσταση του Ισραήλ. Ο Δρ Monteith συνόψισε ό, τι ο ελευθεροτέκτονας Cecil Rhodes έγραψε στην «Ομολογία Πίστεως» του: «Ο
Λόρδος Milner ήταν 33ου βαθμού Μασόνος, ο William T. Stead ήταν πνευματιστής και Θεόσοφος, και ο Arthur Balfour ήταν πνευματιστής, Τέκτονας, και μέλος της Εταιρείας Ψυχικών Ερευνών».
Ο Δρ Monteith ορθώς επισημαίνει: "Αυτό που οι περισσότεροι ερευνητές έχουν χάσει είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι από τους άνδρες που προσχώρησαν στην μυστική εταιρία του Cecil Rhodes ασχολούνταν με τον αποκρυφισμό». Ο Δρ Monteith και πάλι αναφέρει αποσπάσματα από τις «Εξομολογήσεις Πίστεως» του Cecil Rhodes, όπου δηλώνει ότι έχει γίνει Μασόνος και, στη συνέχεια, δηλώνει τον στόχο του να βρεθεί ο κόσμος υπό βρετανικό έλεγχο.
Ο Ισραηλινός συγγραφέας και δημοσιογράφος Barry Chamish αναφέρει ότι δεν υπάρχει καμία αβεβαιότητα για την μασονική διοίκηση σχετικά με την ίδρυση του Ισραήλ:
Φυσικά, κανείς δεν θα μπορούσε να εξετάσει ακόμα και την ανοικοδόμηση του Ναού, αν «ο λαός του ναού» δεν είναι πραγματικά στη γη. Ως εκ τούτου, ήταν απαραίτητο ο εβραϊκός λαός να επιστρέψει πίσω στη γη. Μία από τις θεμελιώδεις κινήσεις προς αυτήν την πραγματικότητα ήταν η Διακήρυξη Balfour.
Σχ. ΚΟ:
1. Βλέπε: Το γεμάτο μασονικούς συμβολισμούς Ανώτατο Δικαστήριο του Ισραήλ στην Ιερουσαλήμ, που κτίστηκε με την χρηματοδότηση από τους Rothschilds.
3. Σημειώνεται ότι η πρώτη Μασονική Στοά στο Ισραήλ ήταν η Βασιλική Σολομωνική Μητρική Στοά Νο 293 (Royal Solomon Mother Lodge No. 293) και η πρώτη λειτουργία έλαβε χώρα στα Λατομεία του Βασιλιά Σολομώντα (King Solomon's Quarries) ή ‘Σπηλιά του Σεδεκία’ στην Ιερουσαλήμ στις 7 Μαΐου 1873. (Πηγή: η επίσημη ιστοσελίδα της Μεγάλης Στοάς του Ισραήλ)
Στόχος του ήταν να δημιουργηθεί ένα εβραϊκό – μασονικό κράτος στην τουρκική επαρχία της Παλαιστίνης. Φυσικά, αυτό θα σήμαινε ότι έπρεπε να αντιμετωπιστούν οι Τούρκοι κάποια στιγμή, αλλά πρώτα η χώρα θα έπρεπε να γεμίσει ξανά με Εβραίους. Και η ιδέα δεν ήταν να έρθουν περισσότεροι από τους ίδιους θρησκευόμενους εβραίους που ήταν ήδη η πλειοψηφία στην Ιερουσαλήμ και αλλού, αλλά το είδος των Εβραίων οι οποίοι θα αποδέχονταν τελικά την τεκτονική εικόνα της ιστορίας.
Όταν τελείωσε ο πόλεμος, η εκστρατεία για ένα εβραϊκό κράτος προχώρησε με μεγάλη ταχύτητα στις Βερσαλλίες. Το 1919, ιδρύθηκε στο Λονδίνο το Βασιλικό Ινστιτούτο Διεθνών Υποθέσεων και δύο χρόνια αργότερα, το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (C.F.R.) ξεκίνησε τις σκοτεινές δραστηριότητές του στη Νέα Υόρκη. Η ατζέντα έκανε έκκληση για μια παγκόσμια διακυβέρνηση και μια παγκόσμια θρησκεία με βάση την Ιερουσαλήμ.
Τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώνουν ακράδαντα ότι οι Τέκτονες ήταν πίσω από την ίδρυση του σύγχρονου κράτους του Ισραήλ. Λαμβάνοντας υπόψη το έντονο ενδιαφέρον τους για το Ναό και την επιθυμία τους για την ανοικοδόμησή του, τέτοια μαρτυρία γίνεται ισχυρή ένδειξη ότι οι Τέκτονες ήταν πίσω από την αποκατάσταση του Ισραήλ, επειδή επιθυμούν την ανοικοδόμηση του ναού που έχει κεντρική σημασία για ολόκληρο το δόγμα τους. Κάποιος μπορεί να μαντέψει την επιθυμία τους για την ανοικοδόμηση του ναού, επειδή ο σκοτεινός τους άρχοντας, ο Εωσφόρος επιθυμεί ο δικός του «Μεσσίας», ο Αντίχριστος, να πάει εκεί ο ίδιος και να δηλώσει ότι «είναι θεός».
* «Και κατόπιν (ο Αντίχριστος) θα οικοδομήσει το Ναό στα Ιεροσόλυμα και θα τον ανυψώσει ταχύτητα και θα τον αποδώσει στους Ιουδαίους» (Άγιος Ιππόλυτος). «Συνήγαγε τα διεσκορπισμένα πρόβατα ο Σωτήρ, και αυτός ομοίως επισυνάξει τον διεσκορπισμένον λαόν τον Ιουδαίων……και αυτός αναστήσει τον εν Ιεροσολύμοις λίθινον ναόν».
** Ο Άγιος Ιππόλυτος, στο Περί Χριστού και Αντιχρίστου, εντοπίζει (όπω νωρίτερα και ο Άγιος Ειρηναίος επίσκοπος Λουγδούνου) την καταγωγή του Αντιχρίστου στην εβραϊκή φυλή του Δαν.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου