Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Νέα στοιχεία στην έρευνα για τον θάνατο της Νταϊάνα - Είχε προβλέψει σχέδιο δολοφονίας της

Η πριγκίπισσα λίγο πριν από το τραγικό δυστύχημα στο Παρίσι το 1997 είχε καταθέσει στον δικηγόρο της ότι φοβόταν πως θα τη δολοφονούσαν, αναφέροντας μάλιστα την πιθανότητα τροχαίου δυστυχήματος. Το έγγραφο αν και δόθηκε στις βρετανικές αρχές δεν προωθήθηκε ποτέ στη γαλλική Δικαιοσύνη, που διενεργούσε τις έρευνες.




«Θα γίνουν προσπάθειες, αν όχι να με βγάλουν από τη μέση με αυτοκινητικό δυστύχημα, τουλάχιστον θα μου προκαλέσουν σοβαρά τραύματα για να με παρουσιάζουν ότι έχω χάσει τα λογικά μου», είχε υποστηρίξει στον δικηγόρο της η πριγκίπισσα Νταϊάνα
 Νέα σημαντική εξέλιξη στην έρευνα που συνεχίζει ο Γάλλος δικαστής Γκαντεό για τον τραγικό θάνατο της πριγκίπισσας Νταϊάνα, στο Παρίσι, στις 31 Αύγουστου το 1997. Εγινε γνωστό τώρα ότι πριν από τον θάνατό της η πριγκίπισσα Νταϊάνα είχε καταθέσει στον δικηγόρο της, λόρδο Μίσον, ότι «προέβλεπε προσπάθειες να τη δολοφονήσουν ή να την καταστήσουν βαριά ανάπηρη σωματικά και πνευματικά».

Ο λόρδος Μίσον κατέγραψε επίσημα την κατάθεση της Νταϊάνα και την έδωσε στις βρετανικές Αρχές, αλλά το πολύ κρίσιμο αυτό έγγραφο για τον φάκελο του θανάτου της Νταϊάνα ποτέ δεν προωθήθηκε στις γαλλικές δικαστικές Αρχές που διενεργούσε τις έρευνες. Το έβαλε στο συρτάρι του ο πρώην αρχηγός της Σκότλαντ Γιαρντ, λόρδος Κόντον, το ίδιο έκανε και ο αξιωματικός που τον διαδέχτηκε, ο λόρδος Στίβενς.

Την περασμένη εβδομάδα ο κ. Γκαντεό, κάλεσε στο Παρίσι και ανέκρινε τον λόρδο Κόντον, καθώς και τον πρώην επικεφαλής της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας της Σκότλαντ Γιαρντ.

Σύμφωνα με τον δικηγόρο της Νταϊάνα, η τραγική πριγκίπισσα του είχε πει ότι «θα γίνουν προσπάθειες, αν όχι να με βγάλουν τελείως από τη μέση, δημιουργώντας αυτοκινητικό ατύχημα με δυσλειτουργία των φρένων ή με κάτι άλλο, τουλάχιστον να μου προκαλέσουν σοβαρά τραύματα για να με παρουσιάζουν ότι έχω χάσει τα λογικά μου».

Οι γαλλικές Αρχές έχουν αναθέσει στον δικαστικό Ζεράρντ Γκαντεό, με έδρα το Παρίσι, να συνεχίσει τις έρευνες, μετά τις κινήσεις του πατέρά Αλ Φαγέντ να δοθεί στις γαλλικές Αρχές η σημαντική κατάθεση της πριγκίπισσας Νταϊάνα.


Ο Αλ Φαγέντ

Πηγή από τις γαλλικές δικαστικές Αρχές δήλωσε στην εφημερίδα «Evening Standard». Ο Αλ Φαγέντ πάντα υποστήριζε ότι η κατάθεση της πριγκίπισσας στον δικηγόρο της κρατήθηκε μυστική, την απέκρυπταν οι αξιωματικοί της Σκότλαντ Γιαρντ, μέχρι που έγινε γνωστή από τις αποκαλύψεις του μπάτλερ της πριγκίπισσας Νταϊάνα, του Πολ Μπάρελ. Το 2003 ο Πολ Μπάρελ παρουσίασε μία επιστολή της Νταϊάνα που την είχε γράψει δύο χρόνια μετά το διαζύγιό της από τον πρίγκιπα Κάρολο.
Σ' αυτή την επιστολή της έγραφε: «Αυτή η συγκεκριμένη φάση της ζωής μου είναι η πλέον επικίνδυνη. Κάποιος σχεδιάζει ατύχημα στο αυτοκίνητό μου και σοβαρούς τραυματισμούς στο κεφάλι μου, ώστε να είναι ελεύθερος ο δρόμος για τον Κάρολο να παντρευτεί».


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου