Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Ξεστραβωθείτε....!!!


Μερικές φορές μιλάω απότομα ίσως και άσχημα....Το κάνω όμως από αγάπη όσο περίεργο κι αν ακούγεται...

Δε θέλω οι δικοί μου άνθρωποι να πιάνονται κορόιδο... Ναι οι περισσότεροι συμπατριώτες μου είναι δικοί μου άνθρωποι και πονάω γι αυτούς όπως πονάνε κι αυτοί για μένα...

Αυτή η ακμάδα που υπάρχει στο DNA μας για τη φιλεσπλαχνία,το φιλότιμο και την εναντίωση στην αδικία που θα πάει θα ξαναβγεί στην επιφάνεια....

Ότι καάνω εδώ το κάνω απο χόμπυ και δεν είναι η δουλειά μου... Ασχολούμαι γύρω στα 17 χρόνια με όλα αυτά τα συνομωσιολογικά γιατί κάτι πάντα με έτρωγε....

Δεν μπορούσα να χάψω ότι όλα είναι καλώς καμωμένα και ότι όλα γίνονται για το καλό μας....


Γνώρισα πολλούς ανθρώπους.... Γνωστούς και άγνωστους στο ευρύ κοινό και πάνω σε αυτό το αντικείμενο... Όμως όλοι με το δικό τους τρόπο χρήσιμοι...

Μην μένετε άπραγοι.... Αγωνιστείτε ο καθένας με το δικό του τρόπο...

Μην τρώτε τη χαιβανίτιδα που σας σερβίρουν.... Σας θέλουν χαλαρούς και βαριεστημένους γι' αυτό σας ψεκάζουν....

Τώρα όσοι πιστεύετε οτι με αυτά που λέω είμαι για το Δαφνί...πάρτε ένα βιντεάκι μήπως και ξεστραβωθείτε κια σταματήσετε να κάνετε τους πονηρούς γιατί όπως θα δείτε....τελικά εσείς κοιμόσασταν όρθιοι.... και το χειρότερο....πληρώνατε και ξενοδοχείο....!!!




ΠΗΓΗ

1 σχόλιο:

  1. I am a Staff Author at FieldEngineer.com a Marketplace for On-Demand telecom workforce, extending from field engineers to high-level network engineers, project
    managers and Network Architects in 146 nations.
    Read more: System Integratiion and Validation engineer

    ΑπάντησηΔιαγραφή