Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Νίκη της Ατζέντας 21, διαγραφή του Πολύδωρα


Τι να τις κάνω πια τις δικαιώσεις!!!

Όταν πρωτομίλησα στην Ελλάδα για την Ατζέντα 21, πάλι γραφικό με λέγανε, πάλι ότι λέω υπερβολές για να πουλάω βιβλία μου λέγανε.

Εγώ έχω να πω σε όλους αυτούς κατά λέξη: "Ρε καραγκιόζηδες, εγώ βιβλία θα πουλάω ούτως ή άλλως, αφού αυτή είναι η δουλειά μου. Την Ελλάδα όμως και την ανθρωπιά μου, δεν την πουλάω".

Να λοιπόν, που ο προσωρινός νόμος με το δήθεν προσωρινό χαράτσι, μονιμοποιήθηκε και έφερε το τέλος της ιδιοκτησίας και στην Ελλάδα του ψευτορωμαίικου.

Αυτός είναι και ο κεντρικός σκοπός της Ατζέντας 21. Κατάργηση της ιδιοκτησίας και περιορισμός του πληθυσμού τόσο αριθμητικά, αλλά και όσον αφορά το που και πόσο μπορεί να μετακινηθεί ο καθένας.

Σε λίγο, να με θυμηθείτε, κάθε αυτοκίνητο που ξεπερνά ένα ορισμένο αριθμό χιλιομέτρων ετησίως, θα πληρώνει εφιαλτικούς φόρους ή ακόμη και θα κατάσχεται.

Να λοιπόν που γίναμε ενοικιαστές των σπιτιών μας από νοικοκύρηδες και ο νέος νοικοκύρης, δεν είναι καν το ελληνικό κράτος, αλλά οι δανειστές που εξουσιάζουν τα πάντα και πίσω από τους δανειστές, τα πανάρχαια αφεντικά του πλανήτη.

Ψηφίστικε λοιπόν ο νόμος, αλλά ο "ποιητής πατριώτης", ο Βύρωνας ο Πολύδωρας, δεν τον ψήφισε και όπως ήταν επόμενο διεγράφη από την Κ.Ο. της Ν.Δ.

Δεν πειράσει ρε Βύρωνα, τουλάχιστον θά έχεις και κάτι δυνατό να λές για την αντίστασή σου τελικά στην παγκόσμια λαίλαπα.

Το πόσο ακόμη αντέχει αυτός ο κυβερνητικός σχηματισμός, είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα, αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ που φαίνεται να ακολουθεί, ακόμη σοβαρότερο, αφού η Ατζέντα 21 είναι ένα απόλυτα ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΌ ΨΗΦΙΣΜΑ του ΟΗΕ, που ταιριάζει απόλυτα με τις κυβερνητικές εξαγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ, που τουλάχιστον είναι ένα μαρξιστικό κόμμα και δεν το κρύβει.

Λιακόπουλος Δημοσθένης



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου