Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Ζουγανέλης για Μούσχουρη: "Ήταν ένα ξενόδουλο άτομο, έγινε ευρωβουλευτής για να καρπωθεί το όφελος"


Έξαλλος έγινε ο Γιάννης Ζουγανέλης με τις δηλώσεις της Νάνας Μούσχουρη σε γερμανικό περιοδικό που είπε, ότι οι Έλληνες έχουμε ανάγκη την Ευρώπη και όχι το αντίστροφο και ότι είναι πολύ θυμωμένη μαζί μας.

Ο γνωστός ηθοποιός εξαγριώθηκε με την διεθνούς φήμης κι ελληνικής καταγωγής ερμηνεύτρια και την «άδειασε» κάνοντας αυστηρή επίθεση εναντίον της και λέγοντας:

"Δεν ντρέπεται λιγάκι η Νανά Μούσχουρη; Εμένα αυτή η γυναίκα δεν μου άρεσε ποτέ σαν καλλιτέχνης, δεν μου είπε ποτέ τίποτα. Δεν μου είπε ποτέ τίποτα σαν αισθητική, δεν μου είπε ποτέ τίποτα σαν στάση -γιατί εγώ πιστεύω στον Έλληνα που ξέρει να υπερασπιστεί την πατρίδα του. Ήταν ένα ξενόδουλο άτομο, έγινε ευρωβουλευτής για να καρπωθεί η ίδια το όφελος και όχι η πατρίδα. Δεν έχει να μου πει τίποτα αυτή η γυναίκα. Έχει πει και άλλα αίσχη ότι οι Έλληνες είναι απολίτιστοι. Οι Έλληνες έχουν πρόβλημα πολιτισμού αλλά απολίτιστοι δεν είναι. Η Νάνα Μούσχουρη θα πρέπει να σεβαστεί αυτό που της έχει συμβεί από την ελληνική μουσική καταρχήν και να κοιτάξει να υπερασπιστεί την πατρίδα και όχι τον εαυτό της".




ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου