Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2015

Το Facebook εφεύρε νέο τρόπο να αξιολογεί τη συμπεριφορά των χρηστών του


Όσοι κατά καιρούς έχουν προσδώσει στο Facebook τις ιδιότητες του  «Μεγάλου Αδελφού» που παρακολουθεί τα πάντα μάλλον θα έχουν ακόμη ένα λόγο να υποστηρίζουν την άποψη τους διαβάζοντας την είδηση ότι το διάσημο μέσο κοινωνικής δικτύωσης εφεύρε έναν νέο τρόπο να αξιολογεί τη συμπεριφορά των χρηστών του.

Συγκεκριμένα δύο προγραμματιστές του Facebook δήλωσαν χαρακτηριστικά στο blog της εταιρείας ότι ένας χρήστης που δεν κάνει like σε μία ανάρτηση ή δεν τη σχολιάζει, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα έλλειψη ενδιαφέροντος. Μπορεί μάλιστα να συμβαίνει το αντίθετο, καθώς όπως πρόσθεσαν οι δύο προγραμματιστές οι «αισθητήρες» του News Feed στο Facebook ανανεώθηκαν, ώστε πλέον να αντιδρούν και σε ακόμη έναν: στον χρόνο που ξοδεύει κάποιος σε μία δημοσίευση».

Σύμφωνα με την έως τώρα «πατέντα» του, το Facebook «μάθαινε» πως να δείχνει περιεχόμενο που θεωρούσε σχετικό, ανάλογα με τις κοινοποιήσεις, τα like και τα σχόλια που έκανε κάποιος. Τι αλλάζει τώρα; «Βασισμένοι στο γεγονός ότι κάποιος δεν προσπερνά μία δημοσίευση αλλά παραμένει εκεί, περισσότερο από άλλες δημοσιεύσεις, θεωρούμε ότι πρόκειται για κάτι που θεωρείτε ενδιαφέρον και μπορεί να αρχίσουμε να ανεβάζουμε περισσότερες τέτοιες δημοσιεύσεις στα News Feed στο μέλλον», αποκάλυψαν οι Ansha Yu και Sami Tas.

Για να καθησυχαστούν οι ανησυχίες όσων αρέσκονται σε κατασκοπευτικές θεωρίες συνωμοσίας αξίζει να αναφέρουμε ότι μία εκπρόσωπος του Facebook είπε στην HuffPost (σ.σ το ρεπορτάζ αναδημοσιεύει το huffingtonpost.gr, από όπου και αντλήσαμε τα στοιχεία) ότι ο χρόνος που σπαταλά κάποιος για να κοιτά κάτι δεν θα είναι διαθέσιμος στις διαφημιστικές εταιρείες και θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για να καθορίσει τι θα βγαίνει στο News Feed κάποιου.





ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου